SKRIVET: 2009-09-21, kl 17:30:43 | PUBLICERAT I: My life

saknat mig?

tjohoo.

Designen blev klar precis,blev väl inte så jätte jätte fin men den duger väl.
Nu ska jag börja blogga igen!:) vad har ni gjort idag? skola? eller ni kanske har skolkat? haha.

Själv har jag vart i skolan,gick upp 07.40(!!) började 08.10 och jag skulle möta saskia 07.50 så hade inte precis 10år på mig! klädde på mig så fort jag kunde och borstade tänderna och fick skippa frukosten för jag hann ju inte,men de gör inget,är ändå inte hungrig så mycket längre på mornarna och jag är ju sjuk nu så jag är nästan aldrig hungrig just nu.Saskia och jag möttes 07.55 ist så att jag kunde hinna lite :).

Nu ska jag nog måla mina naglar :)
PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: