SKRIVET: 2009-11-29, kl 20:31:56 | PUBLICERAT I: My life

091129

hello!

igår var de underbart med dom bästa som vanligt.när vi kom dit åt vi och lite senare fikade vi och så! på kvällen kollade vi på sandor slash ida,bra film (y)
sen satt vi inne på saskias rum och kollade på paradise hotel,saskia och evelina somnade men jag och klara var vakna så vi målade i deras ansikten och under saskias fot! hahahaha fyfan vad kul de va.

Vi gick och la oss vid 3,saskia och eve var trötta men jag och klara var helt pigga,klara låg och pratade med saskia om nån jävla pakt dom skulle göra (hon trodde hon var med i ph) och saskia fick damp och jag försökte måla på deras ansikten men det gick aldrig! bilder kommer senare eller imorgon ;)

t a c k  f ö r  k v ä l l e n ♥


klaraa

haha sitter och garvar för mig själv nu!



fy fan va roligt va hade, och fy fan va dryga du och jag var! hah<3



PUBLICERAT: 2009-11-30, 16:11:56 | URL: http://klaracarolina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: