SKRIVET: 2009-11-09, kl 22:53:23 | PUBLICERAT I: My life

091109

dålig uppdatering jag vet men i helgen var jag hos min pappa och det gick inte att komma in på internet där.

men iaf,lördagen spenderades med dom bästa,sov hos saskia,evelina sov i en typ hundkoja(=massa jackor och 1 filt på golvet),jag delade säng med saskia och hennes säng var ju inte så himla stor så hon tog hela platsen för hon låg på sidan och puttade ut sitt arsle ni vet?så jag fick ligga stel som en pinne,men det gick väl bra ändå..och klara sov själv på en luftmadrass ;) jaja.. skolan gick bra idag,slutade halv fyra,sista lektionen var yoga,det gick väl sådär!hahaha.vid fem hade jag utvecklingssamtal och det gick också bra!:)

jag har fått massa virus på min dator så jag kommer kanske inte blogga lika mycket nu i veckan,får väl låna sabinas dator någon gång,nu ska jag sova B Y E



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: