SKRIVET: 2009-05-23, kl 23:38:05 | PUBLICERAT I: My life

yesterday and tonight,långt inlägg!

hejj!

har inte orkat bloggat nåt idag,har varit sjukt trött!
blev bara 4 timmars sömn ungefär..

kom hem kvart över tolv ungefär idag,och jag var så hiimla trött så jag la mig i sängen och sov i ungefär 5timmar så nu är jag inte lika trött! :)

igår gick jag upp halv sju och åt frukost och fixade mig och så,sen cyklade jag med min packning till en plats där jag och saskia skulle mötas,sen när hon kom cyklade vi till skolan och la våra packningar i bilar och sen bar det av till arosfortet :D

i mitt lag var det jag,evelina,klara & saskia.
jag tyckte det var jätte kul,fast de blev lite varmt sen,några celler var läskiga och några var svåra. i en cell skulle man krypa på golvet för de var laserstrålar där uppe och på väggarna skulle man leta efter knappar,och man har ju en viss tid och när den tiden är ute eller något sånt så blir de helt mörkt i rummet och helt plötsligt så blev de det och eve stog vid dörren men jag,klara och saskia fick panik och klara började typ gråta, lilla gumman! vi fick 175 poäng haha,vi kom näst sist!

efter det åkte vi till Mc donalds och åt.efter det åkte vi tillbaka till sala och då började de regna lite och jag såg en blixt!! haha,om de hade forsätt att åska och regna skulle vi sova i skolan men så blev de ju inte :),sen cyklade vi till silvköparn och fixade tälten och så,sen fikade vi lite och sen skulle vi bada,och de var svin kallt men jag låg i vattnet själv i typ tio minuter för ingen ville bada med mig :( så efter de hade jag ingen känsel i tårna,jag var ju väldigt smart också att jag bada så länge för nu blir jag ju bara mer förkyld..

sen blev de mat och så satt alla vid elden på kvällen och berättade bellmanhistorier och sånt,och de var typ en historia som inte jag fatta och joels pappa sa till mig:
han:har du färgat håret?
ja:(tänker varför han frågar de)och sitter och kollar på mitt hår och säger ja fast de var för längesen
han:jag tänkte väl de.. eller nåt sånt sa han.

haha fattar ni ?blond.. jag tyckte de var skit kul HAHA!

sen skulle vi sova,fast de blev egentligen ingen sömn typ,jag och eve hade tänkt att måla saskia och klara i ansiktet när dom sov fast sen orkade vi inte,och typ halv två var jag tvungen att följa med evelina på toa som låg typ 546849754 mil ifrån våra tält,och när jag kollade mig i spegeln såg jag ut som ett lik..härligt värre..

sen försökte vi sova,men sen väcker klara mig och typ alla andra tjugo över 4 av att hon sitter och äter godis!så alla låg och snackade med varandra men sen sov vi igen klockan typ halv sex,fast jag frös arslet av mig typ hela natten!

sen vid 9 eller nåt var det frukost och sen bytte jag om och packade alla mina saker och sen satt alla vid elden igen och jag och saskia grillade marshmallows.gott! sen blev de cykling hemåt.
bilder kommer imorgon!

nu blev det ett jätte långt inlägg men ni som orkar läsa hela inlägget är bäst :D
ska fortsätta kolla på the real world:sydney nu,de är värsta cat fighten!

godnatt :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: