SKRIVET: 2009-05-19, kl 20:31:05 | PUBLICERAT I: My life

västerås imorgon :)

tja!

kom nyss hem från ett möte med innebandylaget,tyvärr vare bara typ 5 där ;)
jaja,vi snackade om en cup som vi kanske ska på och lite andra saker :)

idag var jag med evelina efter skolan,gjorde väl de vanliga som vi brukar göra :) satt vid datan,käka nåt och såå..
Det är bara 3 dagar kvar tills vi åker på klassresa! jippieee,f*n vad jag längtar :),jag kommer ge järnet på arosfortet,haha,eller inte... jag kommer säkert fega ur :p

Imorgon ska jag och evelina till v-ås,ska köpa avslutningskläder :) vet nog redan vad jag ska köpa men vi får se om den är kvar!

nej nu ska jag fortsätta kolla på ugly betty,vi hörs!

pussss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: