SKRIVET: 2009-05-26, kl 19:31:32 | PUBLICERAT I: My life

vart och solat..

varm dag idag!,stack till månsan efter skolan,skulle möta klara och saskia där :) vi spelade lite volleyboll och låg och sola och dom två badade,jag tänkte bada men det var skit kallt!.




har suttit vid min dator och letat efter Alexander Rybaks nummer,hahaha, typ käääär eller?jag tror jag har hittat det faktiskt :D,eller inte till han men till hans föräldrar :p för jag sökte på hans mammas namn och sen på hans pappas namn på en sida(inte google om ni tror de) och dom hade lika nummer så det borde ju vara dom,vill ringa men vågar inte,tänk om de inte är dom :p
NI FÅR IAF INTE NUMRET!:)) mohahahaha

har verkligen ingenting att göra nu,ska nog fixa en header till min blogg,och sen ta ett bad och sen får jag inte missa Desperate Housewives!


Anonym

- haha skön t-shirt!



PUBLICERAT: 2009-05-26, 19:51:58 | URL: http://hodamerei.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: