SKRIVET: 2009-05-07, kl 18:09:09 | PUBLICERAT I: My life

torsdag 7 maj 09

när ska de sluta regna egentligen!?

min dag började inte så bra,vaknar att sabina springer in i mitt rum och skriker :klockan är halv åtta!!
så då hoppar jag ur sängen på direkten och går på toa och sen klär jag på mig,hann inte äta frukost men jag tog med mig 2 mackor till skolan,när klockan är kvart i 8 cyklar jag till en väg där jag och min kompis brukar träffas varje dag för att ta sällskap till skolan,och vi säger alltid att vi ska träffas där tio i 8 fast jag brukar komma 2-4min sen (a) iaf,så kommer jag dit 07.49 och står och väntar på saskia,när klockan är 07.56 har hon inte kommit ännu!! snacka om att jag blev liite irriterad,07.57 kommer hon äntligen och då har de ringt in (de ringer in 3minuter före innan skolan börjar).När hon kom cyklade vi på engång,sen hade vi lektioner och sånt,efter skolan åkte jag hem och gjorde ingenting,eller jag satt vid datan som vanligt,är typ beroende av min dator tror jag!

nu kom camilla(6år) och hennes mamma hit och dom ska sova över här tror jag (?) eller jag frågade camilla och hon sa att dom skulle göra de :)

imorgon ska vi till norberg,våra kusiner bor där,och så kommer det komma några från norge också :D,på lördagen ska min kusin ta konfirmation,de är därför vi ska dit :)

nu ska jag ner och checka vilka people det har kommit till oss,hörs sen!

pussss 


cecilia

gå in på flagcounter å välj vilken flagga du vill ha, sen måste du ta länken som är högst upp tror ja de va... de är svårt att förklara, men ja såg att dom hade beskrivningar på www.designadinblogg.se (tror ja de hette). om du vill ha de x-akta så kan du gå in på blogg.se å kolla där de står: mest besökta (bloggar) där finns designadinblogg.se å då ska du trycka på de ;p



PUBLICERAT: 2009-05-07, 18:24:07 | URL: http://svartaphantom.blogg.se/
cecilia

www.designadinblogg.se va korrekt, ja kollade, så de är bara att trycka på länken


Anonym

vaddå hetast av alla?:D



PUBLICERAT: 2009-05-12, 18:17:25 | URL: http://victoriaop.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: