SKRIVET: 2009-05-05, kl 14:49:50 | PUBLICERAT I: My life

tisdag och..

..det är pissväder!

vi vill ju ha sol och värme? eller hur!?
vi vill ligga ute och sola med solglajjorna på och inte sitta inne och inte göra nånting!
nog klagat om vädret,haha.

idag spenderades hela morgonen till förmiddan(?) att va ute och frysa arslet av sig och bli blöt,vi var ju på silvervallen idag och hoppa längshopp och så,kom hem halv ett,skulle egentligen ha slutat tio i två :),

när vi hade samling där så sa min lärare:
lärare-OCH JAG VILL INTE PRATA MED DEN HÄR SAMTALSTONEN (alltså ingen lyssnade när han snackade)
jag-men gör inte det då..! (säger det med en tyst röst)
lärare-*kollar med en ganska arg blick på mig*
jag-MEN JAG SKOJA! (med en rädd röst)

haha,snacka om att skämma ut sig!

nu ska jag göra något annat
pussss


look at my smile..haha


saskia

haha han kolla as surt på dig ;o hahahhaah xd du skämmde utdig meeeeeest



PUBLICERAT: 2009-05-06, 17:49:36 | URL: http://sssas.blogg.se/
josefine :)

hahhaha :D


Anonym

Fångad AV EN STORMVIIIIND!:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: