SKRIVET: 2009-05-24, kl 16:31:34 | PUBLICERAT I: My life

söndag

värdelös dag idag..
nejdå :) men är hur seg som helst och är trött
ska nog ta en bad sen :)

det blev inte så många bilder i fredags för min kamera var helt knäpp och min kamera på mobilen tar världens dåligaste bilder med de blev ett par iaf :)


vi kom fram till arosfortet :)


jag & eve med våra snygga "jackor"


eve och jag


alla vi


vii


hah,vi skulle cykla till silvköparn och då cyklade jag,klara,eve och saskia med hockey hjälmar :p


satt upp tält


här sov vi


eve och klara


till mat blev det grillspett och stripes


saskia eve och klara


massa :)


saskia och evolajna


söt bild,haha


vi satt vid bryggan :)


på kvällen


vi satt vid elden och berättade bellmanhistorier och sånt


söta :)


lollo,matilda och viccan


Matildaaa

hihih :)


elinbenneborg

men gud va söta alla va då;)



HAHAH michelle hockey hjälm?

jag saknar er , /preem



PUBLICERAT: 2009-05-24, 19:55:57 | URL: http://elinbenneborg.bloggagratis.se/
emma

sv: jag är ju tuff så jag vågar allt :D fast de va rätt läskig men klart man måste åka den när den är ny :)



PUBLICERAT: 2009-05-24, 20:43:18 | URL: http://eemmakkarlsson.blogg.se/
bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr



PUBLICERAT: 2009-05-25, 12:03:39 | URL: http://www.lovemercury.se/2009/may/ny-tavling.html
Anonym

hahah, det var askuul att va där! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: