SKRIVET: 2009-05-20, kl 23:21:17 | PUBLICERAT I: My life

skolavslutningskläder köpt!

nu slipper jag gå runt och oroa mig över vad jag ska ha på skolavslutningen för nu är det köpt!

de blev en kjol,en röd t-shirt ett par vita skor,ett halsband och örhängen :)
har inte knäppt bilder på de än men ni får väl se sen allt jag köpte om jag kommer ihåg de ;)
och de blev ett par mörkblå chinos på gina för 99kr (rea) fast jag ångrar att jag köpte dom som fan! och de blev en blå "jacka" på gina för 99(rea) eller de är en sån där kort jacka :) sen blev de en gul och vit randig bikini på lindex för 99kr :)

pappa är ju och jobbar och gissa vart??
ARUBA SOM LIGGER I KARIBIEN!
snacka om avundsjuk jag blev när han sa att de var 35-40 grader där!!


jag frågade han på msn för en stund sen om han kunde ta sånt där turkos"t" vatten och sån där vit sand och hälla de i en flaska :p haha,desperat eller vad? fast han sa vi får se :p men hoppas!!

ska nog blunda nu och försöka sova

godnatt :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: