SKRIVET: 2009-05-13, kl 15:53:03 | PUBLICERAT I: My life

onsdag 12 maj :)

Tjena!

ojoj,nu har jag verkligen inte skrivit på länge,vet inte varför,men men :)

idag var det ju skola,det är ju onsdag idag och de betyder att jag har slöjd! seriöst.. tänker fan säga att jag är sjuk nästa onsdag! nejdå.. men seriöst,jag hatar verkligen syslöjd! förstår inte varför jag valde de i sjuan heller,tänker byta om de går :)

igår var det ju också skola,efter det var jag med eve,saskia och klara,vi åkte till eve och va ute med filtar och så,efter det åkte vi hem och klara skulle sova över hos mig tills idag så hon följde med mig hem,pappa åker till sydamerika idag eller han åkte imorse så vi åkte till en pizzeria med han och åt :) gott gott!

det är bara 9dagar kvar tills vi åker på klassresa :D:D 
längtar skit mycket :)
först ska vi till arosfortet och sen efter det ska vi campa på silvköparn :D

jaja,hörs sen!

pussss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: