SKRIVET: 2009-05-04, kl 21:53:55 | PUBLICERAT I: My life

måndag

måndag igen då
fan vad tråkigt väder det har varit idag :( bara regn regn och regn.. jag vill ju ha sol & värme!

Idag började vi skolan på silvervallen för vi skulle träna till uttagen av skolmästerskapen,vi kasta kula,längdhopp,höjdhopp,60m och 800m,jag hatar verkligen att springa 800m,min tid blev iaf 4.19 så jag är ganska nöjd fast jag tänker inte va med på skolmästerskapet,för er som inte förstår vad jag sitter och skriver om är att typ idag(fattar inte heller så mkt,hah) tränade vi bara lite för imorgon ska vi dit igen och då är även 3orna,4orna och 5orna där och då ska dom typ ta tid på allt och sen om jag kanske vill va med på kula så tar dom mitt resultat av de och så kanske jag blir med på skolmästerskapet och sen nån gång när de är skolmästerskap så äre flera skolor som är där,kanske inte förklarade så bra men jag fattar typ inte heller själv :p.

man ska ha med matsäck imorgon eftersom vi kommer vara där från 08.00 till 13.00 så jag har köpt sallad och så ska jag ta med en baugette(stavning?).

ska fortsätta kolla på spårlöst nu,de är en tjej som har hittat sin mamma,dom är jätte söta när dom gråter :')

pussss


solade med syster i lördags fast med kläder på:p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: