SKRIVET: 2009-05-18, kl 22:06:16 | PUBLICERAT I: My life

måndag 19 maj

tjena!

måndag idag,började skolan med idrott,gick 2 gånger runt dammarna.Hade utvecklingssamtal idag också! det gick väl bra.
våran klass kommer vara med på tv på svtB 4juni 19.30 för att evelina hade skickat in en text på mega skriv och idag i skolan kom dom in till oss med en kamera och en stor guld låda och frågade vem evelina va,och hon hade tydligen vunnit tävlingen! grattis till henne!:D så alla vi fick tårta,dricka och godis,och så fick hon ett diplom och rosor och så filmade kamerakillen alla oss så kolla på svtB 4juni 19.30 så ser ni säkert mig :)






vi fick en varsin t-shirt också(inte jag på bilden)






grattis igen!

bajs på vädret säger jag bara idag! :( haha
hoppas de blir sol på fredag och lördag!annars jävlar..

när jag kom hem efter skolan låg jag och kolla på gossip girl och sen helt plötsligt somnade jag och sov nån timme och sen när jag vaknade så frågade jag sabina en sak:

jag-vart ligger mammas klassrum?
sabina- va?!
jag-vart ligger mammas klassrum??
sabina-vadå vart ligger mammas klassrum??!
jag-äh,hon kanske inte har nåt..


hahah,skapligt trött jag var då..haha,sitter och skrattar för mig själv nu!

nu ska jag nog göra något annat hejdå!

pussss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: