SKRIVET: 2009-05-21, kl 18:57:57 | PUBLICERAT I: My life

jag tänker aldrig mer gå in på skopunkten!

det hände världens grej på skopunkten igår! hahaha skämde ut mig rejält då..

man måste åka rulltrappa för att komma ner dit och upp igen,och då skulle vi upp och vi har ju en barnvagn och då måste man ha bakhjulen på trappan för att åka men jag gjorde med framhjulen och när jag ställde den på rulltrappan började den åka uppåt och jag stog fortfarande på golvet så jag fick panik och började dra ner den och då började den hoppa ner och de lät skit högt och jag kollade på alla som var där och alla glodde men ingen skrattade! de var ju ännu pinsammare,hahahaha.


Anonym

hahaha :D


LiiCee

Hej! Söt blogg du har :)

Du missar väl inte tävlingen i min blogg?

Klicka in i kategorin "Tävlingar" för att läsa mer och delta!

mvh .



PUBLICERAT: 2009-05-22, 01:19:52 | URL: http://liicee.blogg.se/
Anonym

fin header ! var det du eller nån annan som gjorde om den ?



haha klant :)<3



PUBLICERAT: 2009-05-23, 22:46:22 | URL: http://paalomaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: