SKRIVET: 2009-05-15, kl 14:17:50 | PUBLICERAT I: My life

fredag,wiiho!

vi får se om jag ska göra om min header den här helgen annars får det bli nästa vecka :)

är hemma nu,eller jag kom hem för typ en timma sen,det var väl inget speciellt idag,våran klass har ordnat ett skoldisco för hela skolan ikväll (6års-5:an) så vi fixade chips påsarna och blåste upp ballonger,cyklade till willys för att köpa mer ballonger och så :), snart kommer andreas och hämtar mig och sabina och sen bär det av till norberg IGEN,vi var ju där förra helgen också men den här gången så fyller min moster år :) så de blir fest imorgon!

nu ska jag packa mina kläder och äta nåt
hörs nog senare..
pussss :*






jeanette

Tack, din var också fin :)



PUBLICERAT: 2009-05-15, 23:07:45 | URL: http://jagarenfisk.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: