SKRIVET: 2009-05-14, kl 15:57:15 | PUBLICERAT I: My life

8 dagar kvar till klassresan!!

som ni kanske läste här ovanför så är det 8 dagar vi ska på klassresa! :D
längtar skit mycket,hahaha :)
jag gjorde en lista idag i skolan vad jag skulle ta med och när jag satt vid datan och skulle kolla vädret dom dagarna hade visst min kompis skrivit lite äckliga saker som jag skulle ta med till klassresan men det tänker jag inte säga! haha feel the pain (dessie wannabe?) nejdå jag skoja,skulle aldrig vilja bli som desiree nilsson.

hade löpning sista lektionen idag,vi skulle springa 3,2 km eller något sånt men vi är så lata såklart så vi gick,medans vi gick gjorde vi en sak också,men de tänker jag inte säga här inte,feel the pain AGAIN,nej,nu måste jag sluta skriva den meningen,känner mig jätte taskig,hehe.

mamma och jim och jarre är i norberg så jag och min lilla syster blir själva tills imorgon,någon som kanske vill komma?;)

snart kommer en hiss eller diss, pussss :*


jairus när han var en dag! gulle plutttttt...


Sanna

Så söt!!



PUBLICERAT: 2009-05-14, 22:56:19 | URL: http://sannaml.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: