SKRIVET: 2009-03-02, kl 19:54:49 | PUBLICERAT I: My life

första skoldan

vet inte varför jag alltid skriver inläggen så sent men ska försöka skriva dom tidigare. :)

måndag idag,första skoldan efter sportlovet,första lektionen var de idrott,och några andra,och när vi hade slutat och stog i kapprummet ropade anna på oss och sa att de skulle börja en ny kille i våran klass från bro kommun och han är 95!:D hoppas han är snygg..haha.
efter skolan åkte jag & evelina hem till henne,vi hade tänkt att gå ut och springa ute men vi orkade inte (a) vi åt nudlar istället och satt och klippte ut bilder från olika tidningar för hon skulle ha dom till hennes garderob ;).sen skulle jag hem och eve skulle till ica och jag var så hiimla sugen på daimtårta så jag följde med och hon köpte de så nu har jag ätit typ hela tårtan :D.
nu ska jag fixa ett par kläder.
vi hörs!
/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: