SKRIVET: 2009-03-21, kl 21:30:44 | PUBLICERAT I: My life

dag med saskia&sally :)

tjena :-)

vaknade vid tio-elva gick ner och åt frukost och sen sminkade jag och fixade sabinas hår för hon skulle på en fest,eller dom skulle till arosfortet :-) & snart ska våran klass dit :D , längtar!
vid halv 4 var jag med Sally & Saskia,vi sminkade oss och fixade oss och sen gick vi ut i kalla snön med tygskor,leggins och kjol och ett linne och knäppte lite kort,eller snarare många kort.
här är några av korten:

sally & jag


saskia & sally


saskia


haha,jag


haha,jag ser gravid ut


vii



nu ska jag äta min choklad och kolla på tv!hejdå :)

/mmichellee


Anonym

kulatt alla kort på mig är såååååå fula !!!!


Gabriella

vilken söt kjol :)



PUBLICERAT: 2009-03-24, 16:43:49 | URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: