SKRIVET: 2009-03-07, kl 21:22:47 | PUBLICERAT I: My life

jävla domare

nuu är vi hemma! vi gick i 50 minuter,jätte skönt :-)
nu vet jag inte vad jag ska göra,blir nog de vanliga:kolla på tv

imorgon bär de av till arboga,de blir vår våran sista match för säsongen:(

det blir vår 18:e match den här säsongen och vi har inte vunnit nån:( men som tobbe säger: vi spelar för att det är kul och för att vi vill! eller hur tjejer?


första gången vi hade match där var det två tjejer som kanske är 14-16 som var domare och dom hade verkligen jätte korta shorts! och sen såg jag att dom stog och viskade med varandra och kollade på mig som om jag var ett missfoster,och sen såg jag att den ena domaren gick till en i publiken,tror de var nån i motståndarnas mamma eller någoting,och då såg jag att domaren och den där kvinnan stog och kollade på mig! hade lust att peka f*** y** till domarna men som tur va gjorde jag aldrig de.Fast jag tror att dom kanske kollade på mig för att jag inte ser ut som en 96 haha :p


nu ska jag prova göra en inbakad fläta av min lugg,hejdå!


/mmichellee


emma karlsson

sv; går de inte att trycka på dom? ;o



PUBLICERAT: 2009-03-10, 16:03:37 | URL: http://eemmakkarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: