SKRIVET: 2009-03-11, kl 21:43:35 | PUBLICERAT I: My life

en helt vanlig tjej liksom

någon som sitter och glor på grey's anatomy? jag gör iallafall de och som sällskap äter jag vanlijsglass med oboypulver och strössel på,mums.

jaja,vad händer imorgon då?
skola såklart,blir väl bara tråkiga lektioner sen på slutet har vi idrottslyftet(de kommer personer från olika föreningar och vi får prova på dom sporterna) och då är det innebandy:),och förra gången var det fotboll och vi slutade ungefär 14.10 och jag har träning 2 timmar efter de så då brukar jag aldrig duscha där och sen när vi skulle sätta på oss skorna stog våran lärare som följer med när vi har idrottslyftet fast hon var en vikarie kan man säga och då frågade hon oss :har inte ni bestämt att alla ska duscha efter idrotten? och då sa vi nej,och då sa hon att hon skulle ta en snack med fredde(våran lärare) så nu är det bestämt att ALLA ska duscha efter idrotten,blir irriterad på de för man blir inte ens svettig på idrottslyftet för de är så jävla tråkigt men man måste ändå duscha! aja,var tvungen att skriva de för jag ville ha ut de ut mitt huvud :p.

igår på våran innebandyträning började jag gråta!hahaha,men vi hade jätte jobbiga övningar,vi körde idioten,ankgång krabbgång och så och sen när vi skulle köra en övning typ att man bara passade gjorde de jätte ont i mina ben och typ låren och helt plötsligt började jag gråta!haha,fast inte brydde sig typ förutom saskia :p så nu kan jag nästan inte gå,haha,måste nog börja ut och springa.....

nu ska jag nog borsta tänderna och fixa lite så att jag kan lägga mig i sängen direkt efter tv-tittandet,hejdå,godnatt!


/mmichellee


ida

haha okej :D men tyvärr så funkar inte min msn..men annars kankse du bara kan ta några från bdb? jag kan säga vilket datum och bild, eller så lägger jag ut någta på bloggen som du kan ta. :)



PUBLICERAT: 2009-03-12, 18:39:49 | URL: http://iidak.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: