SKRIVET: 2009-03-06, kl 22:58:31 | PUBLICERAT I: My life

fredag,skönt!

hej igen!

jag orkade verkligen inte blogga någonting dom senaste dagarna,jag har ju tillgång till datorer och så men jag orkar bara inte skriva,vet inte heller vad jag ska skriva om.



killen i våran nya klass då...njaaa,kanske inte min smak men de kanske finns någon där ute som vill ha han ?:D

nu har vi bestämt vart vi ska åka någonstans på våran klassresa (tror jag) de blir övernattning på silverköparn en natt(camping) och en dag på arosfortet :D,skit kul!

är hos pappa nu :).va med saskia idag också,vi va ute och sprang ett tag,drygt! sen färgade hon mitt hår,ville ha bort mina blonda slingor!,jag var jätte rädd att de inte skulle bli nån skillnad men nu är dom borta :D äntligen!,har inte nån bild på håret just nu men kan visa sen.
Imorgon vet jag inte vad som kommer att hända,jag tror vi ska på stan och jag måste in på intersport och kolla hur mycket en sån där sak som man har på knät kostar,börjar få ont i mitt knä ibland :( har inte namnet på tungan just nu.

jaja,ska skriva ett inlägg på andra bloggen nu ,vi hörs!


                                                                                                                                                                  

/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: