SKRIVET: 2009-03-13, kl 19:03:12 | PUBLICERAT I: My life

fredag den 13

fredag igen!:-) dagarna går så fort hela tiden..

nu är jag förkyld igen efter ungefär 2-3veckor :-(
någon som vet nåt tips för att de ska bli lite bättre?

skola såklart idag,vi hade film&speldag i våran klass,jag kollade på blades of glory,den var bra och jätte rolig,hehe.
slutade 13.00,åkte till pappa lite senare för att hämta springskor,jag och klara var ute och gick 8km,sweet!:-) vi snackade om älvåsa och om våran kommade klassresa,saknar älvåsa!vill dit igen,men vi ska på klassresa igen typ vid slutet av maj,vi ska först åka till aros-fortet och sen efter de ska vi till silverköparns camping(ligger vid sala) vi ska väl sola och bada(om det är varmt) och massor med saker!Längtar redan :-)

juste!idag är det ju fredag den 13,igen!
hänt något för er idag?
jag höll på och ramla i trappan imorse eller de var 2 steg till golvet men ändå :p

nu ska mamma ha datan,ska kolla om mitt internet funkar på min data,internet knasar på min,om de funkar skriver jag nog senare,hejdå,vi hörs!

/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: