SKRIVET: 2009-03-01, kl 20:35:11 | PUBLICERAT I: My life

lyckad kväll

de blev inget bloggande igår som ni kanske märkt

fredag kväll blev iaf lyckad tycker jag,vi hyrde filmen : love and other disasters,fattade inte så mycket av filmen men den var iaf bra:p,jag & saskia gjorde en parodi av kissie så den får ni se snart,ska bara ladda upp den på dailymotion,vi somna inte förns 3.Sen igår gick jag och evelina på stan,det var marknad där men när vi kom höll dom på att plocka undan,sen vid 4 skulle jag möta klara,paloma,sally & elin utanför idrottshallen för vi skulle kolla på damernas sista match för i år,sen kom saskia också,sala vann ju såklart mot råsunda 5-3,och gissa vilken som var råsundas tränare? Daniel Breitholtz


idag gjorde jag verkligen ingenting,vaknade vid tolv och sen dess har jag kollat på tv och suttit vid datan,eller jag har också vart på åkrahallen,jag var sugen på soppa så jag köpte sån där soppa i pulver som man kokar med vatten & mjölk,de fick bli ost & brocoli(staving?) men den var tyvärr inte så god,de var nog första och sista gången jag åt den.
imorgon börjar skolan igen :),skolan är kul ibland :p haha.Nu ska jag gå upp och duscha om inte sabina duschar.Bilderna och videon på mig och saskia när vi gör en parodi av kissie kommer imorgon,godnatt,vi hörs!
/mmichellee


evelina

shit jag trodde inte att du menade att det va han hahahahhaah



PUBLICERAT: 2009-03-04, 12:42:30 | URL: http://eveef.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: