SKRIVET: 2009-03-20, kl 21:38:58 | PUBLICERAT I: My life

fridayyyyyy

förlåt! förlåt! förlåt!
för dålig uppdatering..

eller jag är inte så ledsen,hahah :-).

fredag idag!
fasen vad dagarna går fort hela tiden..
skulle sova hos evelina idag och vi skulle kolla på film med robin & jonas men de blev inte sova och inte heller film,och vi har inte hört av oss till dom än,hah,stackars dom.dom sitter säkert och undrar när vi ska höra av oss :p
vi har lite folk hemma hos oss nu (:,mamma och några sitter i köket och spelar kort,alltså dom spelar med pengar.
någon som ska kolla på robinson 2009 imorgon?,dom är ju i Filippinerna(min mamma är därifrån) jag ska iaf kolla på de,om jag inte glömmer!

nu ska jag fortsätta kolla på hjälp!
hejdå (:

/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: