SKRIVET: 2009-06-27, kl 11:00:33 | PUBLICERAT I: My life

hemma!

Tjenareeee!

kom hem i torsdags men har inte orkat skrivit nånting :p lat.se.
bilder kommer!

igår va vi i v-ås,skulle fixa mitt minneskort till kameran för det stod att kortet var skyddat och när vi kom fram dit kollade han på kortet och sen tryckte han bara på en knapp,sen var det klart! haha,inte visste jag att man kunde låsa minneskortet med en knapp på den...

efter det stack jag och evelina till månsan och typ solade och badade,fast jag solade mest (: sen åkte jag hem och åt och packa sen cykla jag till eve för jag skulle sova där,vi somna vid ett tror jag och gick upp 8 för att evelina skulle bort!!! skit samma :)

jag vill åka och sola men jag har ingen att åka med och jag tänker absolut inte åka dit själv och ba:tja,jag ska ligga här själv och sola :D. hehe













KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: