SKRIVET: 2009-06-14, kl 13:19:51 | PUBLICERAT I: My life

use somebody

tja :)

vaknade ungefär halv tolv idag,hade visst somnat med tv:n och lampan på,hihi,häromdagen hade jag somnat med tv:n på,lampan i taket var på och jag hade min data i sängen och den var inte heller avstängd och så vaknade jag 06.00 och rör på mig och då ramlar datan :o:p fast den verkar må bra än så länge,haha.

idag blir de packning,packning och packning men jag vet typ inte så mycket vad jag ska packa.jag ska nämligen till rönnefors som ligger i jämtland,farmor och farfar har en stuga där,så vi åker imorgon 15/6 och kommer hem söndagen 28/6.

vi kommer väl göra det vanliga,fiska,va på midsommarfesten som är på en gammal skola och massa andra saker.jag kommer absolut ta med mig kameran. fast det som är minuset är att det tar up 8 timmar att åka dit,och jag kommer inte att kunna smsa eller sitta vid datan där på nästan 2veckor!!! hur f*n ska de gå egentligen,jag har ju comviq och vårat mobilt bredband är också comviq och comviq funkar inte där uppe :(:(:(:( jag kommer dö.


RONJA

ha en bra Söndag! Kram :)



PUBLICERAT: 2009-06-14, 13:31:19 | URL: http://septembre.blogg.se/
Nazli

ha en bra dag!



PUBLICERAT: 2009-06-14, 14:12:53 | URL: http://naazlis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: