SKRIVET: 2009-06-09, kl 21:20:44 | PUBLICERAT I: My life

toan ropar!

tjena!

måste skynda mig att skriva,för toan ropar! hehe..

idag var det kämpardagen,f*n vad drygt det var att knyta ihop alla ben hela j***a tiden (eller inte hela tiden,haha).
igår hade vi "mysdag" i klassen :) först cyklade vi till en fotbollsplan och typ fikade och spelade fotboll och så och på väg dit så hoppa min kedja 2ggr! haha,så jag gick hem och tog mammas cykel istället ;) ,efter fotbollen åkte vi till en pizzeria och åt pizza såklart,haha. sen åkte vi till månsan,men jag badade inte,det var skit kallt i vattnet. 2 DAGAR KVAR! fast jag tror jag håller på att bli sjuk :'( eller jag är täppt i näsan och jag kan inte andas igenom den,skit drygt.. tänk om jag dör inatt eftersom jag sover med stängd mun ? ;o
nejdååå,såklart jag inte gör :))

nu ska jag ta ett bad och sen blire väl sängen och imorgon blir det slöjd helvetet igen :((






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: