SKRIVET: 2009-06-01, kl 20:13:21 | PUBLICERAT I: My life

helvete

tja!

älskar vädret!  har vart på månsan fre,lör,sön och idag :) har solat också och badat så nu har jag ett sträck på ryggen och så har jag blivit brun på benen :D men jag ska bli brunare! fast den här veckan ska det bara blir regn och skit...


gissa vad som hände igår!!!
jag tappade min mobil i en sjö :(( så den ligger på botten med mitt kontantkort och minneskort och allt :'(
jag,s&s hade hyrt en roddbåt och jag tog med min mobil för att hålla koll på tiden och knäppa kort och så,och när vi nästan är tillbaka så reser jag mig upp och då håller jag på att tappa min mobil och när man håller på att tappa nåt så "bollar" man med den och de gjorde jag(inte med flit ofc) och sen helt plötsligt så ramlar den i sjön,och jag började ju grina och allt! hehe..

så nu blir jag väl utan en mobil några veckor tror jag :(,eller jag har ju min gamla Sony Ericsson S500i fast jag har inget kontantkort,hur fan ska jag klara mig?

jaja,nog om min älskade mobil nu..

det är shrek på 4:an nu så jag ska väl kolla på de nu,ska göra en ny header IGEN,alla mina blir så otroligt fula men nu ska jag försöka koncentera mig och göra åtminstonde en fin!

hejdå!:*


bilden är från förra sommarn tror jag


Alina

tack! min nya blogg heter musicrecord.blogg.se :)



PUBLICERAT: 2009-06-02, 16:44:45 | URL: http://musicrecord.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: