SKRIVET: 2009-07-13, kl 23:03:11 | PUBLICERAT I: My life

viva la bam nu!

evelina och jag råkade somna med oborstade tänder osv. i sängen inatt,hehe.

vi låg och blundade vid typ 4(vi låtsades) och plötsligt så somna vi väl.hah,jag vaknade på morgonen och såg att tvn fortfarande var på,så jag gick upp och stängde av den och sen somnade jag vidare!,vaknade väl typ 2timmar senare eller nåt,och efter en stund åt vi frukost ute(läs:ute),sen vid 3 bakade vi cupcakes :D,blev citronsmak och choklad frosting över! jätte gott.


vid 5 åkte evelina hem och sen har jag inte gjort något speciellt,målade naglarna oranga för en stund sen.
Och imorgon ska jag vara med Emma :D,vid 1 ska vi möta varandra vid en cykelbana och sen cyklar vi till stan och hyr film och sen cyklar vi hem till henne,och sen får vi väl se vad vi hittar på,ska iaf bli kul,var sjukt längesen hon och jag bara va..<3

en sjukt gammal bild,men emma är lika söt :)

ska kolla på viva la bam nu..
peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: