SKRIVET: 2009-07-15, kl 22:33:48 | PUBLICERAT I: My life

helloooooooooooo

tja alla snygga.

hade en av mina seeeegaste dagar idag kändes det som!,mamma försökte väcka oss vid tio men jag orkade inte,vaknade vid elva och gick upp,var fortfarande trött,eller har varit det typ hela dagen!,ikväll ska jag försöka lägga mig i skaplig tid,behöver ju skönhetssömn,dah?

Cyklade till saskia vid tre,klara var också där,vi cyklade till nåt brott och fan i helvetes jävla skit vad många stenar det var!,seriöst,har säkert 546546839675432 sår under mina fossingar :'( tyck synd om mig..








man såg igenom vattnet och jag vet att mina tår är snyggast i världen!
btw,SER NI ALLA STENAR?????????


fin min jag har :)



var nyss ute och provade 2 skinnjackor som pappa kom med,en svart och en brun,blev den svarta.Alltså jag ska ha den imorgon när jag,pappa,saskia och kenneth ska ut och åka motorcykel :D,vi vet inte vart vi ska åka än men vi hittar väl säkert en väg vi kan åka på och se coola ut! (:

Det är "fist of zen marathon" på mtv nu,vill inte missa de.
peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: