SKRIVET: 2009-07-17, kl 16:05:49 | PUBLICERAT I: My life

strömsholm-häststad? hehe

hejsaaaaaaaaaaaaaaaan.

var ju ute och åkte motorcykel med pappa,saskias och hennes pappa igår,var skit kul :D,fast man fick skapligt ont i rumpan! vi bestämde oss för att åka till Strömsholm och åka till ett Café vid vattnet :),på väg dit stannade vi lite och så,första stoppet var vid ett badställe,var bara tre familjer där och det såg jätte skönt ut,sen åkte vi vidare och stannade på nån motorcykel affär i skultuna tror jag,kennteh köpte en ny hjälm till han,sen åkte vi nog till strömsholm utan nåt mer stopp tror jag :),dom sa att det skulle ta typ en timme,vi åkte typ halv ett och kom fram halv tre,det är ju verkligen 1timme,hehe :p.


innan vi åkte hemifrån :)


HAHA!


badstället,var jätte fint


påväg ner till vattnet


vattnet!


peace


hahahaa,jätte snygg,pappas skinnjacka och ett par skor som var för tok stora för mig!


saskia :),vi var vid den där affären


mina snygga skor,snygga va?!


framme vid cafét!


framme :)


saskia,kenneth och pappa :)


båtar :)


var jätte fint


jag tog "glassbomben" det var typ glass,hallon,grädde och muffins :)

sen åkte vi hem,stannade vid en äng och rastade lite,åt typ vete eller något :)
sabina tjatar på mig nu,så ska dra,skriver kanske ikväll
peace


Tippie

Tack!:)



PUBLICERAT: 2009-07-17, 16:26:22 | URL: http://tippie.blogg.se/
josefine

snygga skor!



tröjan kosta 149 :)<3



PUBLICERAT: 2009-07-17, 20:09:40 | URL: http://jossssann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: