SKRIVET: 2009-07-08, kl 02:40:29 | PUBLICERAT I: My life

02.40-sömnpiller nästa?

haha,seriöst,jag måste fan ta sömnpiller eller något för att jag ska bli trött! jag har gått och lagt mig senast 03.30 dom senaste dagarna och jag vaknar alltid vid tolv,men jag ska nog försöka sova nu.
åskade de också hos er för ungefär 1timme sen? här gjorde de det iaf..


Jag har jättetråkigt,därför gör jag sånt här test eller vad de nu är.


09-test.

gör det , annars blir din sommar helvete!

OM DIG
Namn - Michelle
Bor - sala
Syskon - syster,lillebror,en bror som är lika gammal som mig och en syster(lillebror,bror&systern är inte mina riktiga)
Ålder - 13:(
Född - 26 februari
Ögonfärg - bruna
Längd - 172cm,var iaf de sist jag mätte mig och de var innan skolavslutningen
Sko storlek - 40-42
Höger eller vänsterhänt -vänster
Stjärntecken - fisk
Hårfärg - brunett!
Födelseort - västerås bb

DAGENS
Låt - erik hassle-hurtful
Saknad - jadu :)
Kläder - mjukisbyxor,linne och adidaströja
Underkläder - trosor och bh
Mat - frulle och sen en macka på stan och lite godis också+en glass,haha fetto.se
Köp - solpuder :D
Göra sen - sova!
Godis - snickers
Pinsammaste - inget tror jag :)

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - har aldrig gjort de så jag vet inte:)
Tycker du om godis - ja,choklad♥me
Hur många gånger i veckan äter du godis - jag vet inte:)
Äter du oftast nyttig mat - nej,ibland faktiskt :)
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej
Du ger mycket komplimanger till andra - typ inte,hehe
Är du nöjd med ditt förnamn - ja:)
Du tycker att du själv är smart - alltid!
Vad är det sämsta hos dig - finns många saker
Vad är det bästa hos dig - vet inte
Har du bra självförtroende - ibland
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - sitter 24/7,fast kanske inte när jag är på toa,eller duschar eller äter,eller ah du fattar
Du tycker om att vara med tjejer - ja,fast alltid lika kul med killar också,fast de beror på vem/vilka
Känner du dina grannar - njaa
Vad har du för färg på dina underkläder idag - jag vet inte,orkar inte kolla ;p
Äger du några Björn Borg kalsonge/trosor - neej
Hur många? -
Är du en Björn Borg-fjortis ? - men alltid,haha
Gillar du skolan - jarå,fast ska ju börja på en ny skola nu så vi får väl se :)
Är du dum i huvudet? - ibland :)
Har du någon gång skolkat - nej
Spelar du något instrument - räknas lufttrummor?
Sporter/aktiviteter har du gått i - har gått på fotboll,hahaha,fattar inte varför jag började på de,går på innebandy nu,världens bästa sport :)
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - vet inte,brukar inte räkna
Tycker du om djur - jadå,fast inte hästar,hehe

BRUKAR DU...
Sova - jaaaa..
ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka - nej
Snusa - nej
Skada dig - har väl hänt,men inte med flit
Klä dig i svart - ja
Lita på folk - jarå
Skada dig med flit - nejj
Drömma mardrömmar - nej,fast jag hade en period förut där jag ALLTID drömde skit konstiga drömmar så när man kom till skolan varje dag så brukade mina kompisar säga:jaha,vad drömde du för nå konstigt inatt då?
Gå i skolan - ja,men har ju sommarlov nu :)
Gå i kyrkan - nej
Ljuga - det händer väl,haha
Vilja dö - nej

HAR DU...
För många vänner - nejdå
Förföljelsemani - nej
Någon annan psykisk sjukdom? - nej
Skadat någon? - har jag säkert,jag slogs alltid med evelina förut :D
Färgat håret - ja
Några piercings - japp
Några tatueringar - nej
Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält? - HAR JAG SÄKERT!HAHA

ÄR DU...
Snäll - jadå :) vad tkr ni?
Snygg - låååångt ifrån
Söt - nej
Kort - nej :D
Klantig - ibland

nu ska jag stänga av tvn och datan,för nu ska jag försöka sova,godnatt!

jag står inte i mål längre..!


Louise

jag ska nog göra det där "testet" ;D

Fin blogg (A)(Y)



PUBLICERAT: 2009-07-08, 11:09:53 | URL: http://llouiiiisee.blogg.se/
Louise

Svar på din fråga , vad gör du? :D...Typ inget kollar bara runt på ngra bloggar :) självdå?



PUBLICERAT: 2009-07-08, 12:33:57 | URL: http://llouiiiisee.blogg.se/
Louise

oj, hur blond får man va ;/, jag läste inte klart din kommentar på bloggen ;o..Det stog ju ; Gör du det, hehe :)

Så du behöver inte svara på min kommentar över =) hahah<3


evelina

hahahahahahhahahahahahah:D



PUBLICERAT: 2009-07-08, 12:53:04 | URL: http://evelinaforsgren.blogg.se/
MISSEXTRA

Allt bra idag?:)



PUBLICERAT: 2009-07-08, 19:27:46 | URL: http://carrosfashion.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: