SKRIVET: 2009-07-10, kl 22:54:40 | PUBLICERAT I: My life

långt inlägg men värt att läsa

Är hos pappa nu,vi har vart på åkrahallen och köpt lite saker så nu har jag chips som väntar på mig i skafferiet!

Var ju på ikea i västerås idag,jag älskar att vara där! man vill ha så himla mycke där..! Haha,jag och saskia körde en tävling när vi var där,det gick ut på att ta så många ikea pennor så mycket som helst! var skit pinsamt att ta typ 7pennor samtidigt när alla ser!haha. i bilen räknade jag alla pennor,jag fick 20 sammanlagt och saskia fick 21 pennor sammanlagt!! jag och saskia gick typ vilse där inne,eller vi kom alltid till samma plats på vi redan vart 8566546489ggr,man borde få kartor innan man går in där,eller det kanske finns där redan(?) haha.

Saskia köpte lite saker iaf till sitt rum,så vid 18.20 kom jag till saskia och jag hjälpte henne med hennes rum :). Idag vare iaf min olycksdag,Saskia hade köpt en vas på ikea för 5kr och när jag skulle lägga in en sten i vasen kommer den inte in så jag typ sitter och trycker på den,och då går vasen sönder lite,hahaha! och sen efter nån timme har vi lagt in stenar i vasen och när jag ska ta upp vasen och ta ut några stenar så ser jag att vasens botten är kvar på bordet!hahaha,så den gick sönder :p men jag limmade ihop med superlim,så nu är den som ny(typ) ;p,tog superlim på mina fingrar och klämde fast dom också så jag fick inte bort fingret från min tumme,fick bara lite panik ;o! Jag ville bara testa hur det var (a) haha.

ska fixa kycklingnudlar nu,hörs imorgon!♥


BILDEN ÄR 100 ÅR GAMMAL,har massa gamla bilder på pappas data,haha,fyfan vad ful!


josefine

tack :D<3



PUBLICERAT: 2009-07-11, 09:02:33 | URL: http://jossssann.blogg.se/
saskia

hahahaha, sen välte du ju ut ett vatten glas, och typ gjorde så att två gammla lådor ramlade av från där lådorna sitter i , hahhahahahhahahahhahahahhahhahahahahahahhahhahahaha

va idag? :)



PUBLICERAT: 2009-07-11, 12:12:21 | URL: http://sssas.blogg.se/
emma

vi får va någon dag nästa vecka! :D<3



PUBLICERAT: 2009-07-11, 15:38:47 | URL: http://eemmakkarlsson.blogg.se/
stefanie

men mongo. tänk jag och sandra som tog 203 pennor då? R E S P E K T



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: