SKRIVET: 2009-07-19, kl 23:22:56 | PUBLICERAT I: My life

svaren!

1.Hur många bordsben finns det i din bostad? :)

svar:hehe,vilken fråga :p visst är det dom där "benen" under borden? haha,isåfall blire 4,de bord vi har i vardagsrummet har nån annat där under som är svårt att förklara :)

2.vilken mobil använder du?

svar: min förra mobil tappade jag i en sjö i slutet på juni och den ligger kvar på botten,tror jag? modellen hette K810i tror jag. eftersom jag inte hade någon mobil längre använde jag min gamla gul/gröna mobil S500i fast displayen är helt knäpp så nu får jag låna mammas gamla mobil,K800i tror jag den heter :)

3.sola vs bada?

svar:hm..blir nog sola eftersom jag gör de mer än badar.

4.choklad vs vanlij?

svar:choklad lätt!


5.pizza vs kebabtallrik?

svar: kebabtallrik! älskar stripes :)


6.vad heter affären där du har köpt dina chinos???
svar:gina tricot :)

7.vart köpte du din cykel???

svar: haha! nån cykelaffär här i sala :)


8.ålder?

svar: 13,14 nästa år :)

9.bor?

svar: sala silverstaaaaden :)


10.favooblogg?

svar:hmm,har nog ingen direkt favoritblogg,men fokis blogg är jävligt bra :)


11.vrf bloggar du ?

svar: jag gör det för jag tycker det är kul :)


12.favorit maträtt?

svar:har nog ingen,men just nu äre kycklingsallad :D


13.Går du på någon sport?

svar:ja :),innebandy.


14.längd?

svar:sist jag mätte mig var ungefär i mitten av juni och då var jag 1.72cm så nu kanske jag är 1.75?:)


15.sko storlek?

svar:40-42:)


16.vad ska du göra ikväll?

svar:ska nog kolla på tv och sitta vid datan såklart! sen blire bed time :)


17.grönan vs liseberg?

svar:jag vet inte riktigt,har varit på liseberg 1gång och de enda jag åkte var nån berg och dalbana för småbarn och så åkte jag flumride,så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ;)


18.favvo idol?

svar: ZAC EFRON!


19.Jobbar eller pluggar du? och vad jobbar du med alt.pluggar?

svar:jag jobbar inte och jag pluggar inte,går fortfarande i skolan,ska börja 7nu till hösten :)


20.favoritland?

svar:de enda jag har vart i är,Tyskland,Paris och filippinerna tror jag? om jag ska välja nån av dem så blire nog Filippinerna,har ju all min släkt där,över 30stycken kusiner har jag där,fast när vi var i paris var vi ju på eurodisney och det var jätte kul, och Tyskland kommer jag inte ihåg så mycket :(


21.hur lång är du?

svar:skulle tro 175?


22. vad e ditt drömjobb sen när du blir stor?;D

svar:när jag blir "stor" vill jag helst jobba i en klädaffär och stå bakom en kassa :)


23.vad tkr du om min blogg :)? (bloggen)

svar:jorå,din blogg är väl helt okej!:D


24.Skulle du hjälpa en tant över vägen om hon behövde hjälp? :P

svar:om hon frågade om hjälp,så ja självklart :)


25.Hur kommer det sig att du började blogga?:)

svar:Det verkade jätte kul så då började jag också blogga :)


26.Ditt drömyrke?

svar:jobba bakom en kassa på nån klädaffär :)


27.Favoritbok?

svar:ingen,läser inte så mycket böcker ;)


28.Vad är det värsta du varit med om?

svar:hm,jag vet nog inte.. kommer inte på nåt nu iaf!


29. vad tycker du om twilight ?

svar:jag vet inte,har inte sett den första filmen än ;p haha


30. vilken affär skulle du inte handla dina kläder i?

svar:dressman! haha


31.Hur vill du att din framtid ska se ut?:D

svar: gift med ZAC ELLER RYBAK,2barn, och alla är lyckliga :) hehe


32.när började du blogga?

svar: september 08 :)


33.Va vill du bo när du blir stor?

svar:det vet jag nog inte,men inte i stockholm iaf,haha :p


34.Vilken är din favoritaffär ?

svar: gina blir det nog :D


35.Vilket är ditt favoritmärke ?

svar:har inte nå direkt favoritmärke :)


36.Vad vill du uppnå med bloggen?

svar:jag vet inte riktigt,ingenting tror jag :)


37.vad tycker du om våran nya inneboende?(kattungen)

svar:Den är hur gullig som helst!

Hoppas alla ni förstod alla svaren!♥


Anonym

härlig blogg! =)



Har frågestund just nu, du kan ju kolla in den,:)


elin

oj, de blev nå lagg (A) ^



PUBLICERAT: 2009-07-20, 20:55:31 | URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: