SKRIVET: 2009-07-04, kl 23:39:47 | PUBLICERAT I: My life

godnatt!

klockan är 23.27 och jag och sabina sitter här nere i v-rummet och kollar på tv,eller inte jag,jag har min älskade dator i knät ♥ .

Var ju som sagt med Klara & Jonas idag,vi hoppade studsmatta,fick reda på lite gossip osv. var iaf kul :).
sen åkte jag och klara hem till mig och fixade en blogg till henne,sen åkte jag till åkrahallen och köpte chilinötter(läs 2stycken) haha.jag är beroende av chilinötter,köpte såna där chips som ser ut som stjärnor ni vet och en dricka,fast har inte ätit någonting utav det,är inte så sugen.
jaja,vad har ni gjort idag?♥

Blev inte så många bilder från birka som jag trodde,blev mest bilder från i hytten,fast det blev en film från discot också (:,alla bilder och det kommer nog imorgon.

nu kallar toaletten på mig, inte nmr 2 för er som tror det,hehe.

godnatt♥


seriöst,på alla jävla bilder är mitt finger så där,måste ha nåt fel... haha


emma

as fin bild ju! :)



PUBLICERAT: 2009-07-05, 19:13:22 | URL: http://eemmakkarlsson.blogg.se/
Anonym

michelle, kan du hjälpa mig och fixa min blogg någonb dag, den ser ju fan skt ful ut. ? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: