SKRIVET: 2009-07-21, kl 22:18:47 | PUBLICERAT I: My life

blueberry

sorry för dålig uppdatering!

den där "tävlingen" eller vad man ska säga,jag skulle säga svaret 18.00 men glömde bort ,men svaret (som jag fick de till) var 13! grattis sabina :)<3.

Idag var jag med klara :),vi körde blåbärs tävling,hon vann :( blev inga bilder på de ;).

Och dom där jävla bilderna från rönnefors glömmer jag bort hela tiden,borde fan skriva alla saker på ett papper och limma fast på min hand!,haha,men bilderna kommer iaf snart tror jag :d

Ska smsa sandra nu och fråga en sak.
peace


Nanna

Hihihihihi då antar jag att du vill bli tillsammans med honom? :P ;)

Hoppas han är en cutiepie:)



Vad händer imorgon för dig?



PUBLICERAT: 2009-07-22, 00:16:06 | URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: