SKRIVET: 2009-07-04, kl 14:07:03 | PUBLICERAT I: My life

birka+åska

tja :D

kom hem från birka paradise igår,var sjukt kul! har ju åkt den båten med klara flera gånger men den här gången var fan den roligaste någonsin :D haha! Många snyggingar fanns det där också :D,jag & klara fick typ ragg på 11åringar,fast dom var skit söta :) ,bilderna kommer sen för nu ska jag tvätta bort gårdagens smink och sen ska jag vänta på klara och när hon kommer drar vi till jonas :).

jävlar vad det åskade igår kväll här i sala alltså! :o först såg jag en blixt och direkt efter det kom åskan ;o och det lät ju jätte högt också så jag var ju skiträdd och sprang in till mamma,hahahaha..
sen efter en stund la jag mig i sängen och det var kolsvart i mitt rum och de åskade fortfarande så jag var ju fortfarande rädd!


Anonym

söt bild !<3



PUBLICERAT: 2009-07-04, 19:59:50 | URL: http://paalomaa.blogg.se/
Anonym

söt bild !<3



PUBLICERAT: 2009-07-04, 19:59:50 | URL: http://paalomaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: