SKRIVET: 2009-07-05, kl 23:53:46 | PUBLICERAT I: My life

bilder och sånt från kryssningen

nu kommer bilder och sånt från kryssningen men först måste jag bara lägga in den här videon,alltid när jag hör den låten påminner mig den om birka,haha,kanske för att dom spelade den på discot,vem vet..
 

bussen gick halv 1 från tågstationen,kom fram vid fyra nån gång tror jag :) man fick gå på båten halv sex så medans gick vi in på en liten båt med bar och spelade lite kort och åt nachos(?) eller vad de nu heter :). vid 5 ställde vi oss i kön för att få gå på båten,stod och väntade typ i 20min,såg världens snyggaste tvillingar också :D.när man fick gå på båten gick vi in till hytten och fräschade upp oss lite,sen gick jag och klara runt lite och checkade killar ;) haha. halv nio skulle vi äta buffé,jätte gott vare! sen gick vi väl runt igen och sminkade oss lite sen vare dags för disco!!:D vi dansade tills de stängde (23-03),träffade killar där,jätte trevliga :).

vi kom väl i säng halv fyra typ och gick upp halv nio för vi skulle äta frukostbuffé,efter frukosten gick jag och klara och letade efter några,men jag säger inte vilka ;p,efter 1timme och 30min hittade vi dom :D fast då skulle vi typ äta,buffé blev det igen :),efter buffén gick vi och letade efter dom igen och såklart hittade vi dom,fast då råkade klara klanta till sig lite men hon löste de sen,hehe :),det var typ 4killar som gick efter oss eller nåt,två va kanske typ 10-11 och dom andra två var typ 13-15 :)),vi sa iaf hej till dom.vi sa fan hej till alla killar på båten känns det som! men men ;).

sen vare dags att åka hem till lilla sala :(,tvillingarna glodde som fan när vi stod i en kö så då sa vi hej och dom sa hej tillbaka :) och sen när vi såg dom igen efter någon minut sa vi hejdå och då sa dom samma sak:)! DOM VAR SKITSNYGGA,skulle ha pratat med dom tidigare ju :( men varje gång vi gick till nån av tvillingen så drog dom,hahaha.

ni som orkade läsa hela texten är bäst!


vi satt på nån båt och typ spelade kort och åt lite


får alltid vita fläckar i ansiktet på sommarn


satt på den där båten eller vad de va,haha


haha snygga


jag


hytten!


en spegel,haha


utsikten!


jag började blöda näsblod,haha


klara dansade ;p


tha hytt! :)


en bild på mig (;


en till bild,kolla knölen på handen ;o haha


klara,redo för & spana killar! hehe :)


den här bilden var den enda jag knäppte när vi gick runt och så,iaf,där inne är pool och sånt och på kvällen är discot där inne :)


min tunga ser ut att va skit lång ut på bilden hahaha.


klara!


haha


man behöver inte alltid va normal,right?:)


klara

jag vill dit igen:( med samma folk:D, jag fixade till det igen;)hehe



PUBLICERAT: 2009-07-06, 13:19:29 | URL: http://jjustanothergirll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: