SKRIVET: 2009-01-08, kl 15:01:13 | PUBLICERAT I: My life

torsdag

hejsan,förlåt att jag inte skrev ett inlägg efter matchen men jag hade inte tid,skulle äta och duscha.Men iaf,vi förlorade med 1-5,men vi kämpade asbra:) , och jag hade visst fel,vi mötte skogsgymnastik..... nånting ;p

kom nyss hem från skolan,hade fotboll innan vi slutade,jag dör hellre än att va med,men de var värsta snygga killen där så jag kunde va med ;),sen blev en i vårat lag typ sur,eller hon började gråta för att vi typ inte sprang eller nåt,men förlåt då?vi tog ju de inte så seriöst som hon gjorde för vi typ stog och skrek och skrattade medans hon typ tog de på liv och död för att hon spelar fotboll och inte vi... hade bara lust att skriva de

menmen,inget speciellt händer väl idag :) ,har innebandyträning senare,vad händer för er?

förresten,de går jätte bra med mina nyårslöften!:D

vi hööörs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: