SKRIVET: 2009-01-05, kl 22:40:24 | PUBLICERAT I: My life

stan+ansiktsmask

var på stan idag med min kusin,sabina,mamma,jim & jairus,hade tänkt att bara köpa ett hopprep(ska hoppa 500 hopp varje dag) och en ny sminkväska eftersom min var helt kladdig inuti typ,men mer saker blev de ju :),de blev ;hopprep på intersport,sminkväska på h&m för ca.15 kr (50%),mascara för 49kr på kicks,en sminkborste på h&m,en rouge på h&m och lite pennor och sånt till skolstartern :) & ansiktsmask också kom jag på, sen efter typ 20minuter skulle man dra bort de,jätte äckligt :( ,hahah
(klickbar bild)

juste!,hittade ett par panel gardiner för 35 kr för TVÅ!!!!! och jag har alltid velat ha såna till mitt rum så vi köpte dom (: , lite finare äre ju i rummet,men ser ändå ganska tråkigt ut,men när jag fyller år så ska jag få ett skrivbord,och nån dag ska vi åka till ikea och jag ska få nån hylla :D,sitter och kollar på nå thaisak på femman och alla thaitejejer går runt och hånglar med alla svenska killar på baren,säkert bara för att dom vill komma till sverige.Men har ni tänkt på en sak ? typ alla thaitjejer eller kineser eller japaner eller vad de nu kan va är alltid gifta med svenska gubbar! säkert också bara för att få komma till sverige och bo här.

/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: