SKRIVET: 2009-01-26, kl 22:03:03 | PUBLICERAT I: My life

sorryy.......

hallojs!!! (nånting har hänt med min blogg!)

inte bloggat nåt mycke dom senaste dagarna men jag orkar verkligen inte :p
jaja,fest och mach var det i helgen,dock förlorade vi igen ,festen var kul :d , jag och saskia gjorde ett band den heter nånting som jag inte kan stava till men de heter iaf korv på engelska:p och de är inte hot dog :P och sen ville evelina och viccan var med i de , filmer på vårt band kommer sen:D ,hahah.


vi fixar osss


vi fixar oss fortfarandeeeee


hahahah,jag bjuder på min min :)


en bild på miiigggggggg :)


sminkar migggg


före festen

de blev fler bilder men jag orkar inte ladda upp dom för jag sitter och kollar på en dokumentär om en kille som är hälften man och hälften träd ;o hans ben och armar är typ träd ;ooo

godnatt!!!!

/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: