SKRIVET: 2009-01-19, kl 16:35:36 | PUBLICERAT I: My life

skridskor

måndag idag (: , alltså skola.
hade skridskor klockan 08.00 , HATAR VERKLIGEN SKRIDSKOR men den här gången vare faktiskt kul :)) , vi var typ 5st och mitt lag förlorade med 4-5 :( haha. hade lite lektioner sen och så,och jag fick verkligen dampattack när vi sluta,vet inte varför men jag är ju jag så liksom..... :) saskia filmade när jag hade damp så jag lägger in den videon snart :)haha.
kom hem sen,gör typ ingenting,måste träna på so-läxa,jag måste läsa om nån drottning kristina :( nejmen tänkte lägga in en video när min kusin och min syster och jag spelar in en video med låten burning up-jonas brothers , men jag syns inte i början ,fast jag syns typ 2.35 :))



jag lägger in videon när den typ har laddat klart på datan :))

/mmichellee


ida

bra! nick är super snygg :d



PUBLICERAT: 2009-01-19, 19:00:41 | URL: http://iidak.blogg.se/
steeeefffffffffs

haha, men fyfan va irriterande i början när jag säger "åh jävlar". jag stööööör mig på det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: