SKRIVET: 2009-01-04, kl 21:40:54 | PUBLICERAT I: My life

singstar

söndag idag,hände väl inget speciellt,var med evelina & sen när jag var påväg hem så stog de brandbilar,en polisbil och en ambulans ungefär brevid åkrahallen,jag vet inte vad som hade hänt,de brann iaf inte (;.nu ligger jag här i sängen med min dator och lyssnar när min kusin och min syster sitter och sjunger singstar,och min kusin frestar mig med sina chips:( så hon och min syster sitter och äter massa gott medans jag satt här och åt en gurka :((( men vill man vara fin får man lida pin,eller hur?:D

frågestunden avslutas nu,men jag fick bara 2 frågor och en fråga var varför jag säger att jag är tjock : för att jag är de
och en annan frågade vilken affär jag tkr är bäst att handla kläder i;hm&cubus :)


håller på att ladda ner filmen ; the heartbreak kid,min kusin hade sett den och hon tyckte den var bra så den borde ju va bra :)

nej,nu ska jag nog ner och äta nåt,vi hörs!


mums på zac!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: