SKRIVET: 2009-01-21, kl 21:13:09 | PUBLICERAT I: My life

onsdag todayyy

de får bli ett sent inlägg igen,

skola idag,hade värsta dampet igen,evelina filmade när jag hade damp igen så ni får se den sen :D,kom hem,följde med mamma till åkrahallen,bakade kolasnittar också,gick inte så jätte bra,dom gick sönder hela tiden :(( , sen satt och kolla på tv och somnade visst ;p , är trött nu med,tror jag ska lägga mig snart,fast klockan är bara 21.10.

ska till farmorrrrr imorgon,hon ska fixa mina jeans :D ,dom måste bli tajtare så att de bllir mer som stuprör,ni antecknar väl ?:) sen jag jag innebandyträning :) , skulle ha sprungit idag med ida men hon fick inte :( , aja,får väl bli en annan dag då :D,gud vad trött jag känner mig nu ,håller nästan på att somna,ska nog sova nu,haha



vi hörs

/mmichellee


emma

faan va sööt bild!



PUBLICERAT: 2009-01-22, 16:14:01 | URL: http://eemmakkarlsson.blogg.se/
ida

nästa vecka kan jag springa :) dunnr söt äru! <3



PUBLICERAT: 2009-01-22, 18:48:36 | URL: http://iidak.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: