SKRIVET: 2009-01-12, kl 22:09:17 | PUBLICERAT I: My life

måndag,godnatt

blev ett sent inlägg men har hållt på med min blogg och så ,fast den är inte färdig än ;).
åkte till kusinerna i norberg i fredags,var där till på söndan,på lördan hade min kusin stefanie 18års fest!:D vi åt mat,sjung karaoke,va med småbarn och så :)).

ska fixa mitt rum också,eller bara möblera om och köpa möbler,jag & sabina ska åka till ikea på onsdag eller fredag med farmor och köpa ett varsitt skrivbord där vi kan ha våra laptops på,en papperskorg:p och jag ska ha en vägghylla,sen ska jag nog köpa mera saker till mitt rum,jag tror jag ska köpte lite saker på lagerhaus,älskar den butiken :D de finns ju ascoola saker där,haha!

de här blire;







godnatt!

/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: