SKRIVET: 2009-01-31, kl 19:05:51 | PUBLICERAT I: My life

LÖRDAG WTF :)

tjena tjena! (hah de lät faktiskt lite kul!)

kom hem från fagersta för en stund sen ,hade innebandymatch och vi förlorade ju såklart,vette fan vad som har hänt med vårat lag och mig! förra säsongen vann vi iaf några matcher och jag gjorde mål ibland men nu har vi förlorat ALLA matcher och jag har inte gjort ett ENDA mål! och vi har spelat kanske 10matcher,men men,de viktigaste är väl att vi har kul ?:)

här sitter jag och fettar med stripes som vanligt :D
någon som ska kolla på körslaget? jag ska iaf de :) , hoppas erik vinner!!!

nu ska jag bara äta upp stripsen sen ska jag duscha,vi hörs sen!
juste!jag hafr färgat håret nu ju :)
/mmichellee


jag är alltid normal...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: