SKRIVET: 2009-01-17, kl 22:14:28 | PUBLICERAT I: My life

llördag

tänkte lägga in bilderna på hur mitt rum blev :))


dom där 3 sakerna som har lika form på vita hyllan kostade 1kr/st!


"lådan" kostade också 1kr!


bara för att jag älskar zac+köpte skrivbordet också igår :)
ps.jag har ritat skalman bilden :d haha,vi gjorde de i skolan på bilden

vad har hänt er den här veckan då ?:)))
själv har de varit skola såklart och innebandy och vart med vänner och så :),har inte orkat blogga så mkt den här veckan men de spelar ju ingen roll för ingen kollar ju ändå :( , eller de kanske är för att jag typ aldrig skrver nåt inlägg? eller vad tror ni ?:)

jaja,pratade med jonas i mobilen i typ 55min för en stund sen innan batteriet dog :(
nej nu ska jag göra nåt annat!hejdå

/mmichellee


emma

där är ju bilder på oss! haha typ skit gammal :)



PUBLICERAT: 2009-01-18, 15:36:19 | URL: http://eemmakkarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: