SKRIVET: 2009-01-29, kl 15:48:18 | PUBLICERAT I: My life

hmm...

hej alla! att de alltid ska ta ett år för mig att komma på en rubrik.........

skola idag då,(som vanligt,heh)
saskia,klara,jag och eve gjorde en film som ni får se sen :D,bakade nyss kladdkaka så nu står den i ugnen och gräddar :) mums!
vare inte nån michelle som skulle sluta äta onyttigt?;o,snart har jag innebandyträning,match på lördag mot per ols! de är dom som har..... kommer inte på vad de heter just nu :p , men de där att dom ropar upp namn och nummer dom som är första femman i mikrofonen:) , as kul ,hahah , fast jag har aldrig börjat när vi har vart där :( .vi har typ en so-läxa om drottning kristina och jag och klara,saskia och eve ska göra en teater om de och jag ska typ ligga på golvet och föda barn och sen ska vi visa upp de för klassen! pinsamt va..... altandörren är typ sönder,eller vi får inte igen den så mamma ringde salabostäder för ungefär 1 timme sen och dom har inte kommit än :o nu ska jag gå och titta till kladdkakan :D , vi hörs efter träningen,hejjdå !

p.sssssss,jag och sabina sitter med en varsin laptop i köket mittemot varandra,de ser kul ut , hahahaha , jag och min dåliga humor......

/mmichellee


eveef

alltså vad har du gjort med bloggen hahaha? alla inlägg och allt?



PUBLICERAT: 2009-01-29, 18:14:43 | URL: http://eveef.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: