SKRIVET: 2009-01-20, kl 21:46:43 | PUBLICERAT I: My life

grattis evelina!<3

tja alla balla människor!

skola idag :):( , fan vad de snöa!;o hah,jag ramlade när jag skulle upp för en liten backe,jag kommer få ett blåmärke :((((
va med saskia sen efter skolan och sen hade vi innebandyträning,och frida lans och frida färnqvist va och tränade oss!fan vad pinsamt de va......

imorgon har jag cpslöjd! blääää, tkr inte om henne.. partyyyyy på fredag hos jonas :DD yeaahh
sitter och kollar på en dokumentär på femman om en liten bebis som har två huvud och hon är skitsmal!! man såg liksom revbenen och typ allting,tkr synd om henne :((




här kommer ännu en cpvideo på mig,alltså allvarligt så tror jag att jag har något fel på mig....


uppdatering;neejjjj , hon fick en hjärtattack och hon var bara 2 månader och hon dog :'((((( , hon är död på bilden



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: