SKRIVET: 2009-01-06, kl 22:52:30 | PUBLICERAT I: My life

filippinerna

hej,mår ni bra?:)

satte på väckarklockan på 11 men sen när den väl ringde orkade jag inte gå upp så jag sov till tolv,skööönt!
jim åkte till filippinerna idag också :( men han är tillbaka om en månad och de går ju ganska fort (: , hade innebandyträning idag också,och imorgon har vi hemmamatch mot knäppmora , känner mig inte så taggad men de känns som att vi kommer vinna den här gången :D:D , hoppas på de iaf!!
skriver alltid inlägg på kvällen innan jag ska sova,vet inte varför men de är just då jag har typ lust och tid att skriva inlägg :))

nej nu ska jag träna lite innan jag ska sova :p,jag skriver imorgon när jag har jag lust och tid! och jag lovar att jag inte kommer skriva på kvällen,hehe

ps. skulle du vilja länka min blogg och skriva lite gott om mig?:)
skulle gärna vilja de för jag vill ha mer besökare & kommentarer,om ni vill de så skriv de till mig,
om ni gör de så skriver jag lite gott om er och skriver givetvis upp eran blogg också på min blogg:)


ge mig sommar nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: